Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.04.2012 17:20 - Най- прекрасният ангел- Висшият Аз
Автор: angel7light Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4905 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 30.07.2012 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Най- прекрасният ангел-   Висшият Аз
image



/// Благодаря ти, мое Висше Аз!Благодаря за всичко!
Сърцето ми е вечно твое!///
                    На дали в цялата Вселена ще се намери създание, което да е по- близко до човека от собствения му Висш Аз! Винаги, когато имам нужда от помощ, знам че той е до мен и ще я получа, стига да помоля. Висшият Аз е Ангелът Хранител на човека, неговият Учител, неговият Пламък Близнак. "Единението с пламъка на вашия близнак представлява единение с вашата Висша част." се казва в диктовката на Кутхуми от 2005г., приета от Посланика на Великото Бяло Братство Татяна Микушина.
          Няма нищо по- прекрасно от общуването с Висшия Аз и няма нищо по- естествено. Има много  практики, чрез които човек може да влезе в контакт, нужно е само желанието му и мотивът, който го води да е правилен.
          В една диктовка на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ от 2005г., приета отново чрез Т. Микушина, е дадена следната методика за общуване с Висшият Аз: 
         
" Има много методики как да се научите да общувате с вашата Висша Част.
Ще ви дам най-простата.
            Вие имате един Приятел. Най-добрия и най-предания Приятел, който живее вътре във вас. Този Приятел винаги ви обича и се стреми да ви помага във всички трудни обстоятелства в живота ви толкова, колкото му позволявате.
      Вие често изпитвате нужда да получите съвет от приятел, съвет в труден момент. Търсите приятели извън вас. Стремите към човешко общуване с тях. А в това време вашият най-добър Приятел, вашият най-предан Приятел, който е вътре във вас, чака търпеливо да му обърнете внимание.
     Той е готов за общуване с вас. Той изпитва към вас чувство на приятелство и любов. Обърнете му внимание.
      Кажете му, колко го обичате, колко ви липсва общуването с него.
      Изберете време, когато знаете, че никой няма да ви попречи. Изключете всичко, което може да ви разсее. Заемете удобна поза. Съсредоточете се върху сърцето си. И попитайте своето Висше Аз дали желае да общува с вас? Какво означава неговия отговор „да”
       Вслушайте се в себе си. Отговорът може да дойде като много фино усещане, трепет в сърцето или по друг начин. Вие трябва да разберете как вашето Христово Аз ще ви отговори. То ще ви отговори по начин, който можете да възприемете.
       Може да не чуете никакъв отговор. Не се насилвайте и не се преуморявайте.
        Повторете опита на другия ден. Правете това всеки ден.
        Вие трябва да разберете кое време на денонощието е най-удобно за общуване. Опитвайте отново и отново.
        Отначало ще ви се стори, че чувате отговори. Задавайте въпроси на вашето Христово Аз, питайте го. Разговаряйте с него като с най-близкия си приятел. Кажете му, колко го обичате, как мечтаете да общувате с него.
          И рано или късно вашето общуване ще се състои.


image


http://sirius1-bg.net/sirius/dict1/13am1603.htm


         



Тагове:   висш аз,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angel7light
Категория: Лични дневници
Прочетен: 275941
Постинги: 33
Коментари: 14
Гласове: 27