Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.07.2012 15:04 - "Как да работим с ангелите"- буклет от Елизабет К. Профет/ Част 3- Архангел Йофиил и ангелите на озарението
Автор: angel7light Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6800 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2012 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ангелите на озарението

image

ЦВЯТ: жълт
АРХАНГЕЛ:
Йофиил- „ Красотата на Бог”

ДУХОВНА ОБИТЕЛ: околностите на град Ланчжоу, намиращ се на север от централната част на Китай.

 image

Град Ланчжол, Китай

МОЛЕТЕ ГИ ЗА:

 
         
 Духовни дарове: за мъдрост, озарение, разбиране, вдъхновение, знание, ясновидство, Връзка с Висшия Аз.

            Практическа помощ: за възприемане на информация;  в подготовката и решаването на тестове; за освобождаване от вредни навици и пристрастявания; за избавяне от невежеството, гордостта, от ограниченото мислене.
            Световно служение:  за разобличаване на всички грешни действия на правителството и обществото, в борбата против замърсяването на планетата и нейното изчистване.

 image

          
 

            Всички ние сме виждали това в /разни/ карикатури: хоп!- и сноп искри осветяват нечия глава. В такива случаи казват: „ Просветна ми!” Даже и  Айнщайн преживял внезапната светкавица на озарението, вдъхновила го да открие теорията на относителността. Но от къде идва вдъхновението?
            Много наши идеи са изпратени от Архангел Йофиил и ангелите на озарението, които ни позволяват да се докоснем до Божествения разум- източник на всяко творчество. Тези ангели ни дават  величествени вдъхновения  и откровения, променящи живота. Те ни помагат да установим връзка с Висшия си Аз, способстват възприемането на информация и развитието на нови навици. Тяхната главна цел е да ни спасят от невежеството, което може да се определи като неспособност да видим нашето единство с Бога.
           Когато започнете да общувате с тези ангели, те ще ви освободят от всичко, което препятства единството ви с Висшето Аз, ще ви избавят от съмнението в себе си, страха, липсата на самоуважение и всякакъв род пристрастявания- от шоколада, до никотина. Те могат също да подобрят вашата способност да разсъждавате и да ви помогнат добре да използвате възможностите на вашия мозък. И така, говорете с тях за всичко, което безпокои вашият разум и ги молете да ви помогнат по- най добрия начин да разрешите проблема. Помолете ги да ви дадат вдъхновени думи за поема, сюжет за роман, убедителни аргументи за реч. Не се съмнявайте, те ще направят всичко, а също така ще ви помогнат  да поддържате връзка с Висшият си Аз, ако ежедневно призовавате пламъкът на озарението.



image

 

 

*************************************************************************
ПРИЗИВ:

 Светли ангели от звездните висоти!Заредете със Светлина моето същество и разум!

 ***********************************************************************

image


ПОВЕЛИ И МОЛИТВИ КЪМ АНГЕЛИТЕ


 

Чете дадения по- долу преамбюл всеки път, преди да започнете молитвения си ритуал към ангелите.

/ Преамбюл- това е встъпително и обяснително изложение в документ, обясняващо неговата цел и същностна философия./


ПРЕАМБЮЛ:

 
         
В името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ аз призовавам седемте архангела и техните легиони на светлината, аз призовавам Възлюбеният Архангел .......................... и ангелите............................ . Аз ви моля............................................. .
         Аз моля,  моят призив да бъде  приумножен и  използван в помощ на всички души на планетата, които се нуждаят от това сега.
           Благодаря ви и приемам това за изпълнено сега в пълна сила съгласно волята на Бога.



                                 Медитация за озарение 


image


Визуализация: представете си как златисто- жълтата светлина на Бога сияе  около и във главата ви. След това вижте как ангелите  на озарението заливат с тази светлина цялото ви тяло и пространството около вас      ( около един метър в диаметър). Почувствайте как със всяко вдишване вие придобивате творчески способности и вдъхновение. Наблюдавайте как в светлината се разтваря всичко тъмно, както и  плътността и унинието.

**********************************************************************
ПОВЕЛЯ:

О Пламък Светъл, златен,
О Пламък чуден, благ,

АЗ СЪМ във всяка клетка на мозъка сияя,

АЗ СЪМ мъдрост, която всичко разбира.

Не пресъхва, струи изворът на Озарението,
АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ Озарение.

 

ПОВТОРЕНИЕ: три, девет или повече пъти кратни на три.

**************************************************************************
 








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angel7light
Категория: Лични дневници
Прочетен: 275930
Постинги: 33
Коментари: 14
Гласове: 27